CreepyCreepy Palin

Sarah Palin är jävligt creepy
Jag såg häromdan ett tal hon höll för NRA. Visar sig att hon stödjer dom starkt
Mest creepy tycker jag är att hon avslutar sitt tal med "God bless The USA and may God bless NRA!"
Jaa du Palin, om det nu finns en gud, så hoppas han välsignar ett gäng högerextremister som vill ha pistoler och diverse skjutjärn tillgängliga i hemmet
För övrigt vill jag recitera ett inlägg i NRA-debatten som jag hörde för X antal år sen
En kvinna (i USA givetvis) hade fastnat i en lång trafikkö. Hon hade sin bebis i bilen också om jag inte minns fel. Bilen bakom henne börjar tuta och föraren bakom verkar bli allt mer frustrerad. Till slut får mamman nog.
Hon tar en pistol ur handskfacket, går ut ur bilen och går till bilen bakom och skjuter föraren i sagda bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0